HTML

nu, zajec...!

ez a blog arról szól, amiről a műfaj általában. szómenés, hasmenés, nyekergés, röhögés, hiszti!

Friss topikok

Linkblog

2007.04.25. 22:49 preparátorimitátor-lány

nehéz szülés, talán császározzunk, doktor úr

szép kezdése egy blognak, ha rögtön elveszítem, amit beírtam. a lényeg körülbelül ennyi:
ma ettem heringet
elszörnyülködtem azon, hogy a hívők semmit sem kérdőjeleznek meg
kaptam egy linket, ami heinz sobotára mutat
eszembe jutott, hogy mindjárt megint megszületek
dr. house pedig vegyen feleségül.
ezt fogom a fekete pólómra nyomatni, persze negatívban:
azt mondjátok, trendi vagyok? hű de kínos, hű de kínos!

Szólj hozzá!

Címkék: house hering sobota vesalius


A bejegyzés trackback címe:

https://hisztikriszti.blog.hu/api/trackback/id/tr5663613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása